14 Eylül 2012 Cuma

AZ Central Röportajı (Ağustos 2012)

Telefon görüşmesi Pattinson ve Cronenberg'ün gülüşmeleriyle başlıyor

Eğlenmek konusunda bir sıkıntınız yokmuş gibi görünüyor.

Robert Pattinson: Gülüp eğleniyoruz. Bir problemimiz yok

Robert, sanki son zamanlarda yeterince magazinde değil gibisin.

RP: Hah.

Karakterin bağlanmaya çalışan kopuk bir adam. Ya da tam tersi. Bunu nasıl canlandırıyorsun?

RP: Bence Eric, kendine oldukça takıntılı biri. Bu takıntısı içinde derine saplantıkça saplanıyor ta ki patlayana kadar. İş diyaloglarda bitiyor tabii. Hepsi benim için yapılmıştı. Senaryo o kadar iyiydi ki en başından beri içgüdüsel olarak ne yapmam gerektiğini biliyordum.

Birini prostat muayenesi olurken yönetmek zor bir iş miydi? (Packer'ın filmde olduğu gibi)

David Cronenberg: Benim için mi? Ah, hayır.

Robert, zengin olduğunu düşünüyorum. Ama Packer inanılmaz derecede zengin. Bu bir özgürlük mü?

RP: Ben aslında bu şekilde yaşamanın oldukça zor olduğunu düşünüyorum. Kurgusal parası olan bir kaç kişiyle tanıştım (gülüyor). Eğer dünyada herhangi bir şeye ilginiz varsa görmesi çok zor oluyor. Gözleriniz çoğu insana çok farklı geliyor. Para gerçekten insanları değiştirir. Bence, normal kalabilmek için çok çabalamalısınız.

Ünlü olduğunda sende bu yollardan geçtin mi?

RP: O farklı. Ünle başa çıkmak farklı. Herkes hayatının bazı dönemlerinde belli yükler alır; ama siz bununla başa çıkabilmeyi öğrenmelisiniz.

Robert, Twilight defteri artık kapanıyor. Nasıl bir duygu?

RP: Epey çılgınca (gülüyor). Kimse bana inanmıyor, ama rol arkadaşlarımın hiçbirinin filmin bu sekilde ilerleyeceğine dair bir fikri yoktu. Devam filmlerini yapıp yapmayacağımızı bile bilmiyoruk. Tamamen hazırlıksız ve kontrolden çıkmış bir trene binmiş gibiydim. Ama aynı zamanda, ilginç bir şekilde oyuncu olmak isteyip istemediğimi de anlamaya çalışıyordum. 20lerindesin ve hayatınla ilgili ne yapmak istediğini anlamaya çalışıyorsun...

Peki ya işin şöhret tarafı? Bu tuhaf bir yaşam tarzı değil mi? Biri resmini çekmeden karşıdan karşıya bile geçemiyorsun.

RP: Evet, önemli olan bununla nasıl başa çıkabildiğiniz. Herkes nasıl yaşamak istediğini çözmek zorunda. Bu çözülmesi gereken bir sorun.

DC: Rob'ın Toronto'da karşıdan karşıya rahatlıkla geçebildiğini ve kimsenin onu fark etmediğini söyleyebilirim (gülüyor). Bara ve restoranta da gidebiliyordu. Bir parçası da sizin nerede olduğunuz ve reklamınızı nasıl yaptıpınızla ilgili. Eğer Lindsay Lohan'sanız ve herkesin nerede olduğunuzu bilmesini sağlıyorsanız, o zaman sonuçlarının da ne olacağını bilirsiniz. Ama eğer biri bu durumu istemiyorsa, başarabileceği yollar da var.

ÇEVİRİ: RobertaYDiego
AZCentral

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder