11 Eylül 2013 Çarşamba

James Franco 'Queen of the Desert' ve Robert'tan Bahsediyor


James Franco'nun adının geçtiği projelerden biri de Werner Herzog'un yöneteceği T.E. Lawrence (Arabistan'lı Lawrence) ve Gertrude Bell dostuluğunu konu eden Robert Pattinson ve Nicole Kidman'lı (Naomi Watts'ın yerine getirildi) kadrosuyla dikkat çeken 'Queen of the Desert'.

"Umarım," diyor projenin gerçekleşip gerçekleşmeyeceği sorulduğunda. "Werner'la bu konuda görüştük. Aslında Werner'ı uzun zamandır tanıyorum. Kendisi büyük bir Spring Breakers hayranıdır. Spring Breakers'ı izledikten sonra onunla hayatımda yaşadığım en iyi telefon görüşmelerinden birini gerçekleştirdim ve bana filmden o zaman bahsetti. Beni Harmony (Korine) ile birlikte aradı ve Alien (filmdeki karakteri) hakkında çılgınca şeyler söyledi. Bana "Bu film zamanımızın en önemli filmlerinden biri. İnsanlar geriye dönüp 2013'e baktıklarında Obama'nın yeniden seçilme konuşmasını değil Spring Breakers'ı anımsayacaklar ve bize o zamanları anlatacaklar, bundan yüzyıllar sonra," dedi.

Franco sevenler bilirler kendisinin Robert Pattinson'a ve Alacakaranlık Serisi'ne ayrı bir sevgisi vardır. Yani 'Queen of the Desert' projesi onun için İngiliz aktörle ilk tanışması olmayacak. "Harmony (Korine) aracılığıyla Robert'la tanıştım. Onunla birlikte çalışma ihtimalim var. Bu yılın sonunda gerçekleşmesi bekleniyor ama Pattinson'la 'Queen of the Desert'te ortak sahnemiz olduğunu sanmıyorum. Harmony onunla çalışmak istiyor. İyi bir adam, yani (QotD projesinin gerçekleşmesini) heyecanla bekliyorum."

Çeviri: elwiens
Kaynak | RPLife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder