15 Eylül 2013 Pazar

Robert Grazia (İspanya) Dergisinin Eylül Sayısında + Yeni Röportaj

Reklamın yönetmeni Romain Gavras'ı senin önerdiğin doğru mu?

Onunla çalışmayı bir süredir istiyordum fakat beni pek takmadı (gülüyor). Ta ki ondan Dior reklamında benimle çalışmasını isteyene kadar. Ona biraz kafayı taktım sanırım... Diğerlerinden çok daha farklı görsel bir dili var.

Önceki tüm çalışmaları tartışmalara yol açtı...

Öyle düşünenlere sadece gülüyor. Filmlerini anlamsızca veya zorlamayla övdüğünü söylüyorlar fakat şu an tüm dünya böyle değil mi zaten? Bence çok doğru bir vizyonu var ve onunla çalışmak istememin sebebi de bu. Bence Romain Gavras gerçek anlamda radikal biri ve amacına ulaşmak için her şeyi yapabilir. Ortaya bir şey atıp tepkileri izlemeyi seviyor.

Parfümlerle ilgili bir hatıran var mı?

Babam hep Fabergé'in Brut parfümünü kullanır. Doğrusu, bana ilkokul yıllarımı hatırlatan bir yerde hala bir şişesi duruyor. 12 yaşımda, ilk biriyle çıkmaya başladığımda, parfüm kullanmamın mükemmel olacağını düşünmüştüm. Hatırlıyorum da, Portekiz'de bir tatildeydim ve koku kullanırsam barlara girebilirim diye düşünmüştüm. Ve işe yaramıştı da!

Londra (doğduğun yer), New York (reklam filminin çekildiği yer) ve Paris (markanın merkezi) nasıl kokuyor?

Ailem ve arkadaşlarım dışında Londra'nın en çok özlediğim yanı, yağmur kokusu. Heathrow ve Gatwick havaalanlarının etrafı tarlalarla çevrili ve ne zaman havaalanına inseniz, ıslak çimen kokusunu alabilirsiniz. New York ise tamamen farklı. Bana göre, yemek gibi kokuyor, her yerde yemek var. Ve Paris de farklı bir dünya. Kokudan daha çok görsellik görüyorum orada. Saf enerji. Paris'in caddelerinde kaybolmayı bile seviyorum. 


Dergi taraması


Türkçe çeviri: Nur
İspanyolca'dan İngilizce'ye çeviren: @Ailana169 | RPLife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder