27 Temmuz 2014 Pazar

Anton Corbijn 'Life' Hakkında Konuşuyor + Filmin Muhtemel Vizyon Tarihi

Life bugün Uluslararası Toronto Film Festivali'nin açıklanan film seçkisinde yer almıyordu, peki filmin 2014'de vizyona girme şansı var mı?

Anton Corbijn: Hayır, 2015'de vizyona girecek. Henüz filmi bitirmedik. Hala ses üzerinde çalışmamız gereken iki ayımız var, belki yeniden çekimler de yapabiliriz.

Fotoğrafçılık geçmişinizde pek çok ikonik ismi fotoğrafladınız. İlk filminiz Control, çok genç yaşta kaybettiğimiz ikonik müzisyen Ian Curtis'in (Joy Division'ın solisti) hayat hikayesini konu ediyordu. Sanırım, sizin de belirttiğiniz üzere önümüzdeki yıl James Dean'in (Dane DeHaan tarafından canlandırılıyor) konu edildiği Life filminizi izleyeceğiz. Yine çok genç yaşta kaybettiğimiz bir isim. Kanlı canlı kişilerin ikonikleşecek şekilde fotoğraflamak mı daha zor yoksa onların ölüm hikayelerini anlatmak mı?

Anton Corbijn: İnsanların çektiğim resimleri ikonik olarak görmesi çok sevindirici bir şey. Fotoğraf çekerken bunun için yola çıkmıyorum çünkü. 70ler ve 80lerde çalıştığım pek çok kişi tanınmış değildi, fakat daha sonra [çok tanınmış kişiler] oldular. Kasıtlı olarak ikonik isimleri seçmiyorum yani. Fakat Ian Curtis ve James Dean filmleri kasıtlı olarak yapılan işler. Ian Curtis tanıdığım biriydi ve bu yüzden Londra'ya gidip filmi çektim çünkü bunu çok istiyordum. Yani kişisel bir projeydi. Ve ayrıca ikisi [Sam Riley ve Samantha Morton] arasında gerçekten çok hoş bir aşk hikayesi yaşandığını düşünüyorum.

Life'da ise James Dean'i (DeHaan) fotoğraflayan Dennis Stock'un (Robert Pattinson) ilk kez ve birinci ağızdan hikayesini anlatacağız. Bu, bir fotoğrafçı ve onun modeli hakkında bir hikaye. Bir fotoğrafçı olarak hikaye beni cezbetti, çünkü fotoğrafçıyla modeli arasındaki güç dengesini konu ediyor. Kim kimi etkiliyor acaba diye düşündüğümüz durumları bilirsiniz? James Dean odaklı bir hikaye beni cezbetmiyor. Ki daha önce bir James Dean projesini reddettim.

Blogumuz adına çeviriyi yapan: elwiens
Kaynak linki belirtilmediği sürece blogumuzdan çeviri alınması kesinlikle yasaktır.
Kaynak/via

3 yorum:

  1. Yeniden çekim yapılabilir mi?? Anlamadım ek sahne falan gibi mi acaba :p

    YanıtlaSil
  2. Genelde montajdan sonra eklemek istedikleri yeni bir sahne ya da çektikleri bir sahnenin farklı bir açısı/daha iyi hali için yeniden çekim yapılıyor, sanırım ondan söz ediyor :)

    YanıtlaSil