13 Temmuz 2012 Cuma

Kristen ve Robert'ın Extra TV Röportajı


Extra'dan Ben Lyons Comic Con'un ilk gününde dört yıl önce "Alacakaranlık" fırtınasının başladığı yerdeydi. Lyons, Stewart ve Pattinson'la görüşme şansı yakaladı ve ikiliyle yeni filmleri "Şafak Vakti - Bölüm 2" hakkında konuştu, ayrıca seri sona eriyorken tekrar birlikte çalışmak gibi bir planları olup olmadığını da sordu.

Stewart "Ah dostum, kesinlikle tekrar birlikte çalışacağız. Bu konuda utangaç davranmayacağım, daha önce birlikte çalıştığım ve 'Tekrar bir araya gelmeliyiz' dediğim birkaç aktör var ve Rob da kesinlikle onlardan biri," diyor.

Aynı zamanda bir yandan kendi senaryolarını da yazan Pattinson da Stewart'la hemfikir. "Evet kesinlikle, bu çok hoşuma gider. Sadece isimleriyle bile filmlerin finanse edilmesini sağlayan yalnızca birkaç oyuncu var ve Kristen da onlardan biri... Onu bir film projesine seçmek çok kolay."

İkili bunca zamandan sonra bile "Alacakaranlık" fanlarının tepkilerine şaşıyorlar. Stewart gülerek "Bu kadar yıldan sonra bile bu durum bana hala çok tuhaf geliyor. Bu mesleği sevmemin sebebi de o paylaşılan büyük enerji zaten. Bu muhtemelen bahsettiğim enerjinin görüp görebileceğim en yoğun versiyonu," diyor.

Pattinson ise "Yaş olarak sanki hiç değişmiyorlarmış gibi. Çok çılgınca. Bu durumla ilk defa karşılaştığımda da anlayamamıştım hala da anlayamıyorum. Seri bittikten sonra tüm bu insanlar ne yapacak merak ediyorum," diye ekliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder