9 Temmuz 2012 Pazartesi

Fun Radio (Fransa) Röportajı - Mayıs 2012

***Programı videodan dinlemek için mesajın sonuna bakın, lütfen :)

Bugünün konuğu Alacakaranlık'ın kahramanı. Hollywood'da herkesin istediği yakışıklı bir adam. Hadi kendimizi kandırmayalım her kızın yatağında görmek istediği kişi de aynı zamanda. Evet o kişi Robert Pattinson, Fun Radio tarafından desteklenen Cosmopolis'in oyuncusu. Cosmopolis David Cronenberg'in yeni filmi. Ve biz de bu filmin oyuncusu Robert Pattinson'la Cannes Film Festivali'nde buluşma fırsatı yakaladık. 

Aslında bu filmin bir David Cronenberg filmi olduğunu söylememiz iyi oldu çünkü film oldukça rahatsız edici. Filmde Robert Pattinson'ı neredeyse çıplak görüyoruz ki bu da gidip izlemek için iyi bir neden. Röportajımızı geçtiğimiz günlerde yapılan Festival'de gerçekleştirdik. Kendisine Fransız sinemasını sevip sevmediğini sorduk...

Rob: Kesinlikle evet. Fransızca konuşabilseydim eğer Fransa'da yaşardım.

Bu süper. Ama yine de ona Fransız filmi izleyip izlemediğini soruyoruz mesela bir örnek verip The Artist'i soruyoruz.

Rob: Henüz izlemedim ama geçen gün oyuncularından birinin yanında oturuyordum...

Jean Dujardin diyeceğini düşünüyoruz, değil mi?

Rob: Ah, hayır. Bu onunla beraber oynayan bayan oyuncuydu. Önceki gün On the Road prömiyerinde gördüm. Hemen yanımda oturuyordu bense "Biliyorum... seni tanıyorum." diye içimden geçiriyordum. Bütün film boyunca yanında oturduğum halde ismini bir türlü hatırlayamadım. Film bittiğinde çevremdekilere "Bu The Artist'deki kız değil mi?" diye sorduğumda bana "Evet, nasıl olurda onu tanımazsın?" olmuştu. Bu olaydan sonra çok fazla üzgün olduğumu söylemek istedim, çok utanmıştım.

Bérénice Béjo.

Rob: Evet, ta kendisi.


Bu anlattığın hikaye sanki onun hayat hikayesi gibi oldu.

Rob: Yani demek istediğim The Artist'den sonra yanında sessizce oturulması ona çok normal gelmiştir.

Bérénice çok kolay hatırlanacak bir isim de değil.

Hazır saatler sabahı gösteriyorken (6:17) ona sabah kalkar kalmaz yaptığı ilk üç şeyi sıralamasını istiyoruz.

Rob: Uyanmaktan yakınmak. Nerede olduğuma şaşırmak. Kollarım ve bacaklarım yerli yerinde mi kontrol etmek.

_______________________________________________________________________________

Cosmopolis'in yıldızı Robert Pattinson. Dürüst olmak gerekirse bu rol Alacakaranlık'takinden çok farklı. Önümüzdeki on yılı hayal edelim, eğer ona vampir rolüne devam etmesi sorulsaydı evet der miydi?

Rob: On yıl içinde? Muhtemelen evet. Hala 17 yaşında birini oynuyor olmak garip olurdu.

Kadınlarda nelerden hoşlanamazsın? Neler seni iter?

Rob: Züppe insanlardan hoşlanmam... Çünkü her zaman benim onlara hamle yapma ihtiyacında olduğumu zannediyorlar.

Önümüzdeki on gün içinde başlayacak olan Avrupa Futbol Şampiyonası hakkında konuşarak röportajımızı bitiriyoruz. Ona memleketi İngiltere'yi destekleyip desteklemeyeceğini soruyoruz.

Rob: İngiltere- Fransa çok eğlenceli olacaktır. Demek istediğim şimdiki İngiltere zaten ortada kimsenin daha fazla bir beklentisi yok. İngilizler takımları üzerinde çok baskı yarattı ama ben yine de onların en iyisini yapacağını düşünüyorum.

ÇEVİRİ:  elwiens
Kaynak | RPLife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder