2 Temmuz 2012 Pazartesi

Robert 'Mission: Blacklist' Hakkında Konuştu

Robert son projesi hakkında Mission: Blacklist Fransa'ya Cosmopolis'in Berlin Galasında konuştu.

Soru: Selam! Bir sonraki projelerinden biri de Mission: Blacklist. Seni bu rolü seçmende ne etkiledi ve gerçekten de Irak'ta yer keşfi yapmaya gidecek misin?

Robert Pattinson: Senaryoyu okudum. Senaryonun sanki... Gerçek bir hikaye olduğunu bile fark etmemiştim ve sonra bana bunun gerçek bir hikaye olduğunu söylediler. Hikayenin gerçek kahramanı Eric Maddox ile tanıştım. Tanıştığım en büyüleyici insanlardan biri ve hikaye de mükemmel. Irak'a gitmeyi planlıyoruz, o oradaydı ve demek istediğim oraya gitmek belli ki zor olmalı. Ama biliyorsunuz... oraya gitmek ve çekimlere başlamak iyi bir şey olur diye düşünüyorum.

ÇEVİRİ: @feledene | Twilight-Turkiye
RobStenation
Düzenlemeler blogumuza aittir.

Resimler

Free Image Hosting Free Image Hosting Free Image Hosting

Kaynak | RPLife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder