24 Kasım 2011 Perşembe

Carter Burwell 'Şafak Vakti' Müzikleri ve Robert Hakkında Konuştu


Şafak Vakti'nin iki bölüm halinde yayınlanmasına ne diyorsunuz? Aynı zamanda biliyoruz ki siz Şafak Vakti - Bölüm 2'ninde müziklerini yapacaksınız. Sizin için hikaye buradan ne tür bi hale dönüşüyor. Tema şarkılarını ne ara düşünüyorsunuz? 

"Bölüm 2'nin senaryosunu okudum ama herhangi bir görüntüsünü izlemedim. Fakat Edward'ın filmde piyanoda çalması için bir müzik yazdım. Bill ilk filmden 'Bella's Lullaby'ı son filmde de duyurmak istedi, bende Robert'ın çalabilecei şekilde düzenledim, o bir müziyen ve bunu kullanabildiği için de kendiyle gururlu. "

"Şimdilik bunun Bölüm 2'ün en önemli bir kısmı olduğunu biliyoruz. Tabii bunun yanında eş zamanlı olarak Bölüm 1'in müziklerini de yaptık. Ama dürüstçe söyleyebilirim ki ilk bölümün 80 dakikalık müziğinden başımı kaldırmam oldukça zor oldu. Aslında normalde müziklerim bunun yarısı kadardır. Yani Bölüm 1'in müziklerini yaparken bir sonraki bölümü düşünmeye pek vaktim olmadı."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder