24 Kasım 2011 Perşembe

'Cosmopolis' Trailer Haberi ve Cronenberg'in Robert Hakkında Söyledikleri

Yapımcılardan biri olan Grégoire Melin'in @Gossipgyal'a gönderdiği mailden;

"Estoril'de gösterdiğimiz görüntülerden Ocak ayında yayınlayacağımız bir fragman hazırlıyoruz."
_____________________________

Pattinson'ın Cosmpolis'te olmasını neden istediniz?

David Cronenberg: Kimsenin izlemediğini düşündüğüm bir film olan 'Little Ashes'ı izledim, kendi Salvador Dali'nin gençliğini İspanyol aksanı kullanarak canlandırıyordu. Alacakaranlık'ın yıldızı olmadan önce yaptığı bir işti ve genç bir oyuncunun böyle bir rolü seçmiş olması bana gerçeketn ilginç geldi. Sonra Alacakaranlık'tan bir şeyler ve Remember Me'yi izledim ve onun yapabileceği çok şey olduğunu hissettim. Filmde 28 yaşında, akıllı bir multi-milyoner olması gerekiyordu. Bu sezgisel bir şey. Onu kişisel olarak tanımıyordum ama 'Little Ashes' gibi filmlerine bakılacak olursa açıkcası Alacakaranlık'tan tamamen farklı işler yapabileceğini düşündüm.

Huffington Post | CosmopolisFilm
_____________________________________________________________________________________________

Cronenberg'in sıradaki filmi Don DeLillo'nun aynı adlı romanından uyarlanan Cosmopolis'te bir milyoneri canlandıran ve oyunculuğu Alacakaranlık'la çarpıtılan bir başka genç oyuncu Robert Pattinson.

"Şüpheci kişiler Alacakaranlık'ı eleştiriyorlar onun oyunculuğunu değil. O sadece bu çarkın dişlerinden biri ve o şüpheci insanlar bu projenin Robert'la olan uyumu karşısında şaşırmış durumdalar. Dünyanın en iyi oyuncularla çalıştım o yüzden güvenin bana o inanılmaz bir oyuncu."

The Daily Beast | RPLife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder