10 Haziran 2014 Salı

ASOS Avustralya Röportajı (Haziran 2014)

Merhaba Robert! Sydney'e hoşgeldin. Söylesene, The Rover'ın hangi yönü ilgini çekti?

Senaryo çok az bilgi veriyordu ama çok netti. Yazılar sayfada bile farklı duruyordu sanki biçimlendirmesi farklıymışcasına. Mesela virgüller yoktu! Bana çok özgünmüş gibi geldi, menajerim bir teklifte bulunduklarını söylediğinde 'Gerçekten mi? Hiç böylesine bir teklif almamıştım!' dedim. O da ardından 'Ah olamaz, sana yanlış maili gönderdim, bu herkesin seçmelerine katıldığı proje' dedi (gülüyor).

Canlandırdığın karakter Rey'i nasıl tanımlarsın?

O çok... muhtaç biri. Çevresindeki herkes ona sorununun olduğunu söylemiş, bir şekilde eksikliği olduğunu. Aslında gerçekten öyle olup olmadığı meçhul.

Rey'i canlandırırken seni zorlayan noktalar nelerdi?

Çoğunlukla giysiler! Kulağa komik geliyor ama en önemli ayrıntı buydu. Doğru kot pantolonu bulabilmek için milyon kez denedik. Ve sonunda onun çevrede ağır ağır yürümesini sağlayacak doğru kot pantolonu ve hafif büyük spor ayakkabıları bulduk (böylece hepsi bir bütünlük sağladı).

Seni anlayabiliyorum! Moda ve giysilerin bir film için önemi ne? Bu gerçekten üzerinde durduğun bir şey mi?

Benim için çok büyük bir şey, bir yandan da garip; filmdeki görünüşüm çok kendine özgüydü - tişörtümdeki renklere kadar. Birkaç ekran testi yaptık, üzerinde doğru kıyafetler olduğu zaman, yürüyüşün bile değişiyor.

Çekmekte en zorlandığın sahne hangisiydi? Çok fazla canlı ve aksiyonlu sahneler vardı.
 
En zorlandığım sahne -biraz açığa vurmuş gibi olacağım ama- üç adamı silahımla kontrol etmeye çalışrken bir yandan da onlarla konuşmaya çalıştığım andı, muhtemelen filmdeki en zorlu sahnemdi. Bu kadar karışık olacağını düşünmüyordum.

Sence Avustrulya filmlerini sıradışı yapan şey ne?

Son birkaç yıldır, bir anda sıradışı bir tür yarattı. Ne olduğunu bile bilmiyorum! Ayrı tutulmakla alakalı bir şey olabilir - bence farklı kılan şey bu. Başka hiçbir yerde olmayan bir güvenleri var.  Avustralya'da büyük ber enerji söz konusu, güçlü bir enerji.

Blogumuz adına çeviriyi yapan: Nur Güven
Kaynak linki belirtilmediği sürece blogumuzdan çeviri alınması kesinlikle yasaktır.
RPLife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder