18 Haziran 2014 Çarşamba

Giles Hardie Video Röportajı



David Michôd, The Rover'ın ortaya çıkış sürecinden söz ediyor. Guy Pearce'i en başından beri düşündüğünü ve onunla uyumlu olabilecek bir oyuncu aradığını söylüyor, Robert deneme çekimleri geldiği an onun Rey olacağını biliyordum diyor. Robert, David gibi geniş fikirli biriyle çalımanın güzelliğinden söz ediyor. Deneme çekimlerine katılamadığını ve bu konuda berbat olduğunu söylüyor. "David'le yaptığımız deneme çekimlerine de neredeyse katılmıyordum," diyor ve gülüyor. İlk denemede berbat olduğunu belirtiyor. Guy, David'le çalışmanın rahatlığından söz ediyor. Guy'la açlışmanın en köt yanı neydi sorusuna Robert "votka içmekti," diyor. David ise Guy ve Rob'la çalışmanın "en kötü yanı votka içmekti," diyor ve ekip kahkahalara boğuluyor. "Rob genç bir adam ama ben o kadar votkadan sonra sabah kalkıp işimin başına dönmeliydim fakat o fazlasıyla ikna ediciydi ve bende ona katılıyordum," diyor gülerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder