30 Haziran 2014 Pazartesi

Milliyet Cadde: "PİSLİĞİ SEVİYORUM"

 Milliyet Cadde: "PİSLİĞİ SEVİYORUM

'The Rover' adlı yeni filminde kir pas içindeki görüntüsüyle hayranlarını şaşırtan Robert Pattinson: "Bir süre sonra sinekleri sevmeyi kabullendim!"

Hollywood'un iki yakışıklı oyuncusu Robert Pattinson ve Guy Pearce'ı bir araya getiren 'The Rover/Takip' 4 Temmuz'da vizyona giriyor. Guy Pearce'ı değişik karakterlerde görmeye alışık olsak da, filmde Robert Pattinson'ı görünce tanıyamayabilirsiniz.

Film, toplumun çöküşünden sonraki bir zamanda, fakat çok da uzak olmayan bir gelecekte geçiyor. Biraz geri akıllı 'Rey' (Robert Pattinson) ve kaybedecek hiçbir şeyi kalmayan 'Eric' (Guy Pearce) seyirciye ilginç bir hikaye sunuyor...

Filmde sürekli pislik içindesiniz. Etrafınızdaki sineklerden ne kadar nefret ediyorsunuz?

Robert Pattinson: Bir süre sonra onları sevmeyi kabullendim. Ayrıca pislikle kaplı olmayı da!
 

Guy Pearce: Onları kabullenmek oldukça zor ama belli bir dereceden sonra alışıyorsun. En azından kameralar kayıttayken.

Peki Avusturalya'da çekim yapmak nasıldı?

R.P.: İzole bir yerde çekim yapmayı sevdim çünkü tüm ekip hep bir aradaydı. Normalde bir şehre gidersin ve herkes ailesi ya da arkadaşlarıyla birlikte olur; ben de otelde tek başıma kalırım. Beni davet etmelerini beklerim...

KENDİNE GÜVENEN BİR ADAM DEĞİLİM

Birkaç yıl önce kimse yanınıza yaklaşamıyordu çünkü çok büyük bir prodüksiyonun içindeydiniz. Neden daha küçük bir prodüksüyona geçiş yaptınız?

R.P.: Açıkçası büyük filmler olsun diye uğraşmıyorum. Onlar da benim için uğraşmıyor. Büyük filmler genelde genç roller için uygun. Onlar da kendilerine çok güveniyor. Yürüyüşleri bile değişik oluyor. Sanırım ben bu tarz biri değilim.

Bu filme nasıl karar verdiniz?

G.P.: 2010'da gösterime giren 'Animal Kingdom' filminin yazar ve yönetmeni David Michod'un olması yeterli oldu. David'in çok enteresan bir stili var ve senaryoyu bize sunduğunda ikimiz de "Bu çok ilginç" dedik.

Karakterlerin arasındaki ilişki de çok farklı...

G.P.: Evet. Canlandırdığım karakterin hayatta yapması gereken son bir şey kalıyor; o da arabanın içinde. Arabam çalınınca da, yaşanan bir sürü olay sonrasında 'Rey' ile takım gibi oluyoruz.

Gazete taraması (Chantier Films'e teşekkürler)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder