12 Haziran 2014 Perşembe

'The Rover' Los Angeles Basın Görüşmelerinden Resimler + Notlar (12 Haziran)

 Güncelleme1 (13 Haziran): Yeni bir resim eklendi.
 Güncelleme2 (13 Haziran): İki yeni resim eklendi.


@kgmhollywood: #Robert "Geçtiğimiz yıl 2 ayımı İngiltere'de geçirdim. Son 6 yılda orada vakit geçirdiğim en uzun zamandı. Sanırım Los Angeles benim evim oldu diyebilirim."

 @kgmhollywood: #RobertPattinson: "LozFeliz'deki evimi sattım. O zamandan sonra 6 ay boyunca hep başkalarının evini kullandım."

@kgmhollywood: #RobertPattinson rol seçimleri hakkında: "Kendim için tamamen imkansız görünen roller seçmek istiyorum."

 @kgmhollywood: #RobertPattinson: "Kendimi fazlasıyla şanslı görüyorum ve bu her zaman beni biraz endişelendiriyor. Saçmalık aslında."

@kgmhollywood: #TheRover'da #DavidMichod bir #Pussycat şarkısı kullanmayı önermiş fakat #RobertPattinson #KeriHilson şarkısını kullanmak istemiş.

Josh Horovitz'le gerçekleştirdiği MTV röportajından resimlere buradan ulaşabilirsiniz.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com  

***
imagebam.com imagebam.com

Resimler: 1/via | 2 | 3 | 4 | 5 | 6

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder