26 Haziran 2014 Perşembe

Hürriyet Kelebek: "PİSLİK İÇİNDE GAYET RAHAT OYNADIM"

Alacakaranlık serisiyle ünlenen Robert Pattinson, 4 Temmuz!da ülkemizde vizyona girecek olan "Takip" (The Rover) filmiyle sevenlerinin karşısına çıkacak. Ünlü oyuncu filmde tikleri olan bir hırsızı canlandırıyor.

PİSLİK İÇİNDE GAYET RAHAT OYNADIM

Öncelikle filmin konusunu anlatır mısın?

Film, toplumun çöküşünden 10 yıl sonrayı anlatıyor. Kanunlar yok olmuş ve hayat ucuzlamıştır. Canlandırdığım Rey karakteri arkadaşlarıyla birlikte hırsızlık yapıyor. Bir gün yalnız bir adam olan Eric'in arabasını çalıyorlar. Ancak Rey yaralanınca onu geride bırakıyorlar. Rey'i yakalayan Eric, onu arkadaşlarının izini sürmeye zorluyor, çünkü hayattaki en önemli şeyi arabasıdır.

Filmde canlandırdığın karakter tikli biri aynı zamanda konuşmasında da birtakım bozukluklar var. Bunlar senaryoda yazılı mıydı yoksa yönetmen David Michôd ile baraber sonradan mı geliştirdiniz?

Oynayacağım karakterim Güneyliydi ancak tam olarak neden olduğu söylenmedi. Sanırım tüm tikler gelişi güzel yazıldı. Bu yüzden karakteri oynamaya başlayınca benimle bir bütün oldu.

YÜZLERCE KOT PANTOLON DENEDİM

"Takip"in çekimlerini oldukça sıcak havalarda gerçekleştirdiniz. Üstelik filmde birçok sine gözüküyor. Zorlandınız mı?

Bir film çekerken en stresli şey havanın dengesiz olmasıdır. O zaman herkes sürekli panik içinde oluyor. Bizim çekimlerimizi ise her zaman sıcak havada geçti. Bu yüzden kolaydı bence. Bir de eğer temiz birini canlandırmaya çalışsaydınız bu inanılmaz stresli olabilirdi. Her 10 saniyede bir birilerinin gelip makyajınızı düzeltmesi sinir bozucu ama zaten filmde ben çamur kümesinde oturuyordum. Çok bir fark olmuyordu. Pislik içinde gayet rahattım.

Bir de film boyunca aynı kıyafeti giydiniz...

Filmde hangi kıyafetlerin giyileceği çok uzun bir süreçti. Yüzlerce kot pantolon denedim. Daha seçmelere girdiğimde nasıl bir tişört giymek istediğimi ise biliyordum. Tişört kendi tercihimdi.

ŞARKI SÖYLEMEK DÖNÜM NOKTALARIMDAN BİRİYDİ


Filmde "Pretty Girl Rock" şarkısını da söylüyorsunuz. Bu sizin için nasıl bir deneyimdi?

Role kabul edildiğimde ve senaryoyu aldığımda bu sahnenin benim için dönüm noktalarından biri olduğunu anladım. Hatta "Aman Tanrım bu senaryoda okuduğum şeylerden çok farklı bir seviyede" diye düşündüm. Cesaret gerektiren bir sahne çünkü insalara kafa karıştırıcı gelebilirdi. Aslında küçük bir bölüm olacağını düşünüyordum ama daha sonra David orijinal şarkıyı dahil edince sahne büyüdü. Neredeyse tüm şarkıyı dahil etti, muhteşem olduğunu düşünüyorum. 

Yazıya döken: elwiens | Yazıyı kopyalayıp paylaştığınızda orijinal kaynakla beraber blogumuzun linkini de belirtin lütfen.

Tarama (Chantier Films'e teşekkürler)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder