5 Haziran 2012 Salı

Cosmopolis Toronto Basın Konferansının Ses Videosu + Konferans Notları


+2 konferans videosu için devamına tıklayın.

@TeriHart: Emily Hampshire Jay Baruchel'i arayıp Pattinson ve Cronenberg'le çalışmak konusunda tavsiyeler aldığını söylüyor.
@TeriHart: "Genelde aktörlerin senarist olmalarını istemem, ben onların senaryoya bağlı kalmalarından yanayım."
@eOnefilms: Robert geniş açıdan çekilen sahneleri ve jimmy jip kameraları sevdiğini belirtiyor.
@TeriHart: Sarah Gadon sahneye hazırlık aşamasında kendi yöntemini izleyip Rob Pattinson konuşmak istememiş ama sonra bunu yaparsa bir pislik gibi görüneceğini düşünmüş.
@TeriHart: Robert Pattinson karakteri ve kendi hayatı arasındaki paralelliklerin o kadar da bariz olmadığını söylüyor.
@keri_lotion: Pattinson filmi çekiş sürecini şöyle tanımlıyor: "kalp krizi geçiriyormuşum gibiydi." 
@keri_lotion: David Cronenberg, Rob Pattinson & Paul Giamatti ile aynı mekanda birlikte olmak bir Pazartesi sabahını çekilir kılıyor.
@eOnefilms: Robert Pattinson: "Kanadalılar çok kibarlar."
@TeriHart: Robert onu seven Alacakaranlık hayranlarınının Cosmopolis'i seveceğini düşündüğünü belirtiyor.
@TeriHart: Robert'ın ve Paul'ün hala karakterlerini irdeleyip onları neyi motive ettiğini göstermeleri çok hoş.
@CJancelewicz: Pattinson: "Hayranlarımın Cosmopolis'i seveceğini düşünüyorum. Alacakaranlık senaryosunu Cosmopolis'le aynı nedenden dolayı sevmiştim. Umuyorum yaptığım işi takdir ederler."
@TeriHart: Cronenberg oyuncu ekibini kitabı okumasını istememiş.
@CJancelewicz: Konferans sona eriyor.
@rozweston: Robert Pattinson'a MTV ödüllerinde "En İyi Öpüşme" ödülünü kazandığını söyledim. Buna reaksiyonu: alaycı bir tavrıla yumruğunu havaya kaldırarak. "Evett! 4. de sıraya dizdim."oldu.

ÇEVİRİ: elwiens





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder