6 Haziran 2012 Çarşamba

Sarah Gadon Robert'a Övgüler Yağdırıyor

Gadon ve Pattinson film için prova yapmadılar. Bu yabancılık fikrinin filmdeki karakterlerinin bibirlerine olan yabancılığını artıracağı düşünülüyordu. Bu nedenle Sarah Gadon'a Pattinson hakkında ne düşündüğünü soruyorum.

Robert hangi konularda iyidir?

Gülüyor. "O pek çok konuda iyi! Eric Packer'ı mükemmel canlandırdığını düşünüyorum. Ve bu beni şaşırtan ilk şey bu olmuştu çünkü onu pek iyi tanımıyordum. Gerçek hayatta oldukça... yani onu basın konferansında dinlediniz değil mi? O bir İngiliz, yani oldukça alçak gönüllü ve kendini çok iyi bilen biri (karakterinden daha çok)."

"Bütün bunların ötesinde o takım elbiseyi üzerine geçirip, Amerikan aksanıyla konuşmaya başlayınca kendinden emin ve çok güçlü birine dönüşüyordu. Kendisinin Eric Packer'a dönüşümünü izlemek benim için harika bir durumdu. Ve bana göre bu sektörde bu kadar genç yaşta böylesi bir maskülen güce sahip sadece bir kaç oyuncu var." 


***Çok ilginç. Kendisinden pek sık duymadığımız güzel şeyler söylemiş ;)

ÇEVİRİ: elwiens

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder