15 Haziran 2012 Cuma

Cosmopolis Paris Gösteriminden Bir Video Röportajı + Çeviri

Röportaj 1:33'de başlıyor.


Kendini en rahat hissettiğin yer neresi? Cannes mı? Paris mi?
Rob:
Festival dışında daha önce Cannes'da hiç dışarı çıkmadım o yüzden nasıl olduğunu bilemiyorum.

Cosmopolis hayranlar tarafından biraz zor anlaşılacak gibi.
Rob:
Evet. Yani böylesi tuhaf bir film için gösterim öncesi çığlıklar atmalarının garip olduğunu düşünüyorum. Ama biliyorum ki anlaşılamama durumu her izleyici için geçerli, umuyorum ki en azından bir kaç kişi filmle bir bağ kuracak. 

Bu yaz için planalrın nedir? Ibiza (İspanya)? St Bart (Karayipler)? Ya da Le Lavandou (Fransa)?

Rob: Hayır, hiç biri. Çok uzun zamandır çalışmıyorum. Çok yakında yeniden çalışmaya ihtiyacım var. Bunu gerçekten istiyorum.

ÇEVİRİ: elwiens

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder