30 Haziran 2012 Cumartesi

Xavier Samuel Robert'in Şöhreti Hakkında Konuştu

Twilight'ı saran hayranlar konusunda nasıl hissediyorsun?

Xavier Samuel: Bu konuda iyi hissediyorum.

Robert Pattinson'ın şöhretini ve hayranlığı ister miydin?

XavierSamuel: Bence bu tarz bir şeye özenmek garip olur, çünkü bu konu seninle ilgili değil. Tamamen başka bir konu. Tüm bu hayranlığın nereden başladığına bir örnek göstermeye çalışıyorum. Nereden geldiği ile ilgili hiçbir fikrim yok. Aslında biraz dışlanmış gibi hissediyorum. Açıkçası diğerleri gibi mikroskobun altında değilim.

Daha değil.

Xavier Samuel: Doğru. Şimdiye kadar abartılı bir durum yaşamadım. Hayranlara bakıyorum ve 'Tamam. İnsanlar sadece film için heyecanlı, hikayeyi beğeniyorlar,' diyorum. Böylesi bir coşku büyük bir güçlü demektir.

ÇEVİRİ: @feledene | Twilight-Turkiye
EmpireonLine
Düzenlemeler blogumuza aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder