7 Haziran 2012 Perşembe

Robert 'Le Monde'a Verdiği Röportaj'da Cosmopolis ve The Rover'dan Bahsediyor


"Cronenberg beni güneş gözlükleriyle sarıp sarmaladı. Bir aktör için gözlerinin görünmez olmasının ne kadar rahatsız edici olduğunu bilemezsiniz. Bütün bunların ardından limuzin filmin odak noktası oluverdi ve bütün aktörler bir bir kendilerini göstermeye başladı. Tanışacağımı hiç hayal edemediğim Juliette Binoche gibi oyuncular mesela... İşte o zaman kendi varlığımı fark ettim. Sanırım ilk defa böyle hissediyorum."

Animal Kingdom'ın Avustralyalı yönetmeni David Michod'ın yeni filmi The Rover'ın oyuncu seçmelerinden bahsediyor: "Tam yedi saat boyunca bekledim ama sonunda seçmelere girdim ve beni seçtiler. Mükemmel bir film olacağına inanıyorum." Bunları söylerken hiç birşeyin onun önüne servis edilmeyeceğinin farkında ve rolü dişiyle tırnağıyla almanın gururunu yaşıyor.


ÇEVİRİ: elwiens

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder