9 Haziran 2012 Cumartesi

Robert 'Total Film'e Cosmopolis, Mission: Blacklist ve The Rover Hakkında Konuştu

Cosmopolis hakkında konuşalım, bu film senin için bir oyun değişikliği oldu...

Filmi izledim ve çok beğendim. Normalde kendi filmlerimi izlemem ama bu filmde kendimi tanıyamıyordum.
Cronenberg senin performansına nasıl rehberlik etti?

En önemlisi yaptığımız filmin ne hakkında olduğunu bilmeden işe başladık, tek bildiğimiz ilginç bir şeyler olduğuydu. Kendimi buna hazırlamaya çalıştım ama çekimlere başladığımız an anladım ki ne yaptığını bilmemek en iyisiymiş. David benim yaparken anlamadığım şeyleri önceden görmek gibi garip bir yeteneğe sahip, anlamadan çektiğimiz sahneler onun en sevdikleri oldu.

Prostat muayenesinden geçtiğin bir sahne var...

David bana sahnenin bacaklarımın arasından çekileceğini söyledi. O benim genç bir oyuncu olduğumu ve işi için her şeyi yapabilecek biri olmaya çalıştığımı biliyordu. Bana "bu sahneyi...  alttan çekmek istiyorum." dedi ve ben bütün samimiyetimle ona inandım ama sonra karavanına gidip, "Bunu yapabileceğimi sanmıyorum..." dedim.

Filmin Cannes'da yarışması senin için bir kendini kanıtlama şansı mıydı?

Muhteşemdi. Ama ilk başlarda oraya gidecek olmaktan, her şeyi berbat edeceğimden ve herkesin "Cronenberg bitti..." demesinden çok korkmuştum.  Fakat Cannes'da olmak çok klas bir durum. Filmi bitirmek, Cannes'a gitmek, en önemlisi de en son yaptığım filmle orada olmam hayatımın en mutlu üç anıydı.

En son filmim demişken...

Sırada Mission: Blacklist var. Johnny Mad Dog'ın yaratıcısı Jean-Stéphane Sauvaire ile çekeceğiz. Irak'ta çekeceğimizi umuyorum ki bence çok eğlenceli olacak. Hemen ardından ise Animal Kingdom'ın yönetmeni David Michod'la The Rover'ı çekeceğiz.


Ve tabii Şafak Vakti - Bölüm 2. Hayranlar filmden ne beklemeli?

Serinin en komik filmi olacak. Bana göre Bill Condon hikayenin absürt yanlarını iyi yakaladı.

Tekrar Edward Cullen'a dönüşmeyecek olman senin için bir rahatlık olacak mı?

Lensleri tekrar takmayacak olmam büyük bir rahatlık olacak. O aptal şeyleri gözlerimde taşımam berbat bir durumdu. Bana gelip "1 milyon dolar karşılığında tekrar o lensleri takar mısın?" deseler "Yapabileceğimi sanmıyorum!" derim.

ÇEVİRİ: elwiens
RPLife

Dergi taramaları
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder