19 Haziran 2012 Salı

M Dergisi Röportajı (Avusturya - Haziran 2012)

M Magazine: Bel Ami'de kendini Alacakaranlık bağlarından koparmaya çalıştın. Şimdi de Cosmopolis'le karşımızdasın. Hayranlarını kaybetmekten korkmuyor musun?

Rob: Hayır, çünkü genelde hep ilgimi çeken ve hayranlarımın da sevebileceği rolleri tercih ediyorum. Bana göre bağımsız ve ilginç filmler Alacakaranlık sonrası kariyerim için çok ideal bir fırsat.
M Magazine: Peki Alacakaranlık'tan geriye ne kaldı?

Rob: Geriye kalan şey unutulmayacak bir film serisi yaratmanın verdiği rahatlık. Edward gibi bir karakterin nasıl bu kadar popüler olduğunu anlamıyorum. Pek çoğu sadece "O çok seksi!" derken diğerleri ise "Onun Bella'yı sevme şeklini seviyoruz," diyor -ki bunu bir şekilde anlayabiliyorum. Hikâyede çok fazla olay yaşandığından Bella ile Edward aşkları uğruna sürekli bu güçlüklerle savaştı böylece filmden filme geçtikçe romantizmin dozu da arttı.
M Magazine: Her yeni rolle başarma baskısı altında kaldığını hissediyor musun?

Rob: Çekimler sırasında hiç bir baskı hissetmiyorum ama ne yapacağınız ve ne söyleyeceğinizi herkesin bilmesi oldukça garip. Birilerini incitmemek ya da yanlış bir şey söylememek için gerçekten çok dikkatli olmanız gerekiyor.

M Magazine: Sen ve Kristen Stewart asla medyadan kaçamıyorsunuz... Herkes sürekli sizin ilişkiniz hakkında konuşuyor...

Rob: Dediğim gibi insan içindeyken ne dediğinize ve ne yaptığında sürekli dikkat etmek zorundasınız. Son zamanlarda nerede bir kızla görüntülensem hemen onunla çıktığım dedikoduları yapılıyor hatta bir erkekle görüntülensem bile aynı yorumlar yapılıyor.

M Magazine: Kristen Stewart'la gelecekte de beraber çalışacak mısınız?

Rob: Krtisten'la birlikte şu aralar bir senaryo yazmaya çalışıyoruz çünkü onun iyi hikayelere karşı içgüdüleri var. Ayrıca bir yönetmen olarak bir gün yapmak istediğim kısa film fikirleri üzerinde çalışıyorum. Gerçi bu baya bir zaman alacak çünkü ilk önce mükemmel yönetmenlerle çalışıp onlardan öğrenmem gereken çok şey var. Şu aralar en çok ilgimi çeken bu.

M Magazine: Cosmopolis'te oynamak istemene ne neden oldu?

Rob: Konusunun çok ilginç olduğunu düşündüm. Kendimi otel odasına kapatıp iki hafta boyunca elimdeki metni irdeledim. Değiştirilmemesi gereken bir şeydi çünkü Don DeLillo'nun romanından uyarlanmıştı. Bunun benim için hoş bir şey olduğunu düşündüm çünkü sanki kameralar önünde şarkı söylüyormuşum gibi hissettirmişti. Aynı zamanda bazen protestocularla çektiğimiz sahnelerde sanki belgesel yapıyormuşuz gibi hissediyordum. Çünkü aynı günün akşam haberlerinde “Wall Street'i İşgal Et” eylemlerine katılan protestocuları gösteriyorlardı. 

ÇEVİRİ: elwiens
Kaynak | @RKbubbles | Robstenation

Dergi taramaları
image host image host

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder