14 Ekim 2012 Pazar

David Cronenberg 'Cosmopolis' ve Robert Hakkında Konuştu

"Eric zengin olarak doğmadı. O berber koltuğuna oturduğunda kendini çocukluğuna bırakıyor, onu savunmasız, çocuksu ve saf olarak görüyorsunuz yani Dünyanın Hakimi Eric Packer olmadan önceki halini. Anında ona ısınmaya başlıyorsunuz ve ne kadar savunmasız, kırılmış biri olduğunu fark ediyorsunuz."

"İşte bu yüzden Robert'ı seçtim. Olduğu şeyden ödün vermeyen bir performanstı. Eric'i daha sevilir biri yapmak için düşüncelerimizden vazgeçmedik. Fakat onu seyredilebilir yaptık. Rob çok karizmatik biri."

"Rob filmin her sahnesinde bulunuyor ve ben de zaten bu durumu bizim lehimize döndürecek birine ihtiyaç duyuyordum. Aksanı çok düzgün, Don DeLillo'nunkine çok benziyor. Rob, karakterine ince bir espri anlayışı ve çok alttan hissettiğiniz garip bir duygusallık katıyor. Bu duygusallığı yalnızca sonlara doğru hissediyorsunuz çünkü bu maceranın pek çok rotası var. "

"Eric'in evrim geçirdiğini görüyorsunuz, bunun için Rob'a teşekkür etmek lazım. Kusursuz bir performans olduğunu düşünüyorum, oldukça incelikli ve detaylı."

"Çok fazla destek topladım. Çünkü Rob hayranları ona oyunculuğunu göstermesi için aşırı bir destek veriyorlardı ve beni de ona bu şansı verdiğim için sevdiler."

"Bu onların düşüncesiydi tabii. Rob'u filmimde oynatmak ise benim şansımmış gibi hissediyorum."

ÇEVİRİ: elwiens
Kaynak | Gossip_Dance

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder