26 Ekim 2012 Cuma

Robert ve Kristen'ın Ciak (İtalya) Dergisi Röportajından Ufak Bir Bölüm + Yeni/Eski Resim

Resim 2008'de Robert ve Kristen Alacakaranlık'ı tanıtmak için Roma'ya gittiklerinde çekilmiş.


Kristen Stewart ve Robert Pattinson Alacakaranlık Serisi'ne veda ediyor: "Daha fazla stres yok: Artık Bella bana ait değil, ben de ona," diyor Stewart. Fakat sonra ekliyor: "Gerçekte aslında hiçbir karakterimi geride bırakmıyorum, hepsi benim içimde yaşamaya devam ediyor. Bella'yla ilişkim diğerlerine oranla daha uzun ve karışıktı çünkü aksine onunla birlikte tam beş yıl geçirdim." 'Şafak Vakti - Bölüm 2'deki rolüyle ilgili ise aktris şöyle diyor: "İlk filmden beri beklediğim oldu. Diğerlerinin zorluklarla savaşmasını oturup izlemeyeceğim artık. Bella şimdi güçlü ve cesur biri. Seyirciler belki kendilerini onunla özdeşleştiremeyecekler ama benim için Bella'nın bu hali çok daha eğlenceliydi."

Ve Robert Pattinson yeni bir film yapılacak olsa seride tekrar rol alır mı? "Yalnızca Stephenie Meyer yazarsa. Ama artık bu saatten sonra ne farklı olabilir ki diye merak ediyorum. Belki Edward bir kötü adama dönüşürse? İşte bu yeni bir şey olurdu..." Pattinson geçtiğimiz beş yılda kazandıkları ve kaybettikleri hakkında şöyle diyor: "Bir devrim: Bu tarz bir kariyere sahip olabileceğimi hiç düşünmedim, Amerika'da yaşayabileceğimi de. Kötü yanı ise keşke tüm bunlar 10 yıl önce başıma gelseydi, telefonlarla resim çekilemeyen ve Twitter'ın olmadığı zamanlarda. Şu durumda kimseye karşı mücadele edemiyor hatta sesini bile çıkaramıyorsun, çünkü tüm bunlar işine etki edebiliyor."

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Türkçe çeviri: cenup @ KstewartFansTr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder