23 Ekim 2012 Salı

Nova FM (Video) Röportajı


"Neredeyse aynı tişörtü giyiyordum... ama sanırım geçen yıl da bunu söylemiştim değil mi?"

ŞV-B2 sevişme sahnesi hakkında
"Bölüm 2'yi henüz görmedim. (...) +13'e uygun şekilde çekmeye çalışıyorduk o yüzden sadece yüz odaklı çekimlerdi ve hatırlıyorum da ben ve Kristen kameraya seksi yüz ifadeleri yapmaya çalışıyorduk. Sonra düşündüm de bu yüz sinema perdesinde görünecek ve herkes bunu izleyecek."

Bölüm 2'nin kitaptan farklı ama okurların muhtemelen tahmin ettiği şekilde oluşu hakkında konuşuyor. İnsanların filmin sonunda çok şaşıracağını söylüyor. Sette Taylor'ın sürekli etrafta koşturduğundan bahsediyor. Ve babasının kendi şöhreti hakkında ona öğütler vermediğini ama tam tersine bedava kıyafet konusunda yararlandığını söylüyor.

Mission: Blacklist ve The Rover hakkında konuşuyor. The Rover'ı western filmlerine benzetiyor.

RPLife 
Kaynaktan izlemek için: Video 1 | Video 2 | Video 3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder