23 Ekim 2012 Salı

Robert 'Kyle & Jackie O' Radyo Programında


"LAX'den çıkabilmek korkunç bir şey. O havaalanından bombardımana uğramadan nasıl çıkabileceğimi bilmiyorum."

"Bütün tanıtımını yaptığım diğer filmlere bakarsak Alacakaranlık büyük bir kültür ve bu hiç değişmeyecek gibi görünüyor."

Alacakaranlık'tan oyuncu arkadaşlarıyla görüşmeye devam edeceğini söylüyor çünkü bu hayat değiştici bir deneyimmiş.

Eskiden Jackson Rathbone ve Kellan Lutz ile yakın olduğunu fakat son zamanladra Jackson'ın bebeği olduğunu ve Kellan'ın da sürekli Kore'de olduğunu söylüyor.

"İlk filmde Bella'nın, Edward'ın arkasından yürüyüp geçtiği sahneyi seviyorum. Tuhaf yüz ifadeleri yapıyordum ve oldukça ciddiydim."

Her defasında ağlatan bir film adı: Marley&Me. Bir kere daha izlemeye dayanamayacağını söylüyor. "İnsanları değil ama köpekleri seviyorum," diyor espri yaparak.

Starbucks siparişi hakkında: "Bu çok utandırıcı. Kalorisiz bir latte içiyorum. Yağsız bir kahve."

***
Robert, The Rover'ı Avustralya'nın ücra yerlerinde çekmek için can atıtığından ve espri yaparak bir çadırda yaşamak için sabırsızlandığından söz ediyor.

Rob, filmdeki bütün karakterlerin Avustralya aksanına sahip olduğundan sadece kendi karakteri Rey'in güney Amerika aksanı olduğundan bahsediyor.

"Ekonomik çöküntü sonrası herkesin Avustralya'ya dönüş yaptığı bir zamanda, yeni kasabaların oluştuğu bir dönem yaşanıyor ve ben kırsal kesimin suç çetesi üyelerinden birini canlandırıyorum."

ÇEVİRİ: elwiens

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder