27 Ekim 2012 Cumartesi

Cineplex Röportajı (Ekim 2012)

Onu dünyaca ünlü biri yapan Alacakaranlık Serisi hakkında: 

"Hayatımın önemli bir bölümü sona eriyormuş gibi hissediyorum. Alacakaranlık benim bir parçam gibi olmuş. Fakat hoş bir şey var ki o da artık biraz rahatlayacak olmam. Çektiğim diğer filmler arasında hep bir Alacakaranlık filmi oluyordu ama şimdi öyle bir şey olmayacak ta ki hoşuma gidecek ve gerçekten yapmak isteyeceğim bir başka proje çıkana kadar, yani zaman sınırlaması ortadan kalkacak. Ama aynı zamanda her yıl bir Alacakaranlık filmi yapıyor olmanın insana verdiği güven de ortadan kalkmış olacak. Yani garip bir duydu, serinin sonu hakkında henüz ben bile ne hissedeceğimi gerçekten bilmiyorum."

Ebeveyn olmanın zorluğu üzerine:

"Edward ve Bella'nın çocuğunu görmek çılgınca bir şey. Onların bir bebeği yetiştirdiği ve o bebeğin aynı film içinde 11 yaşına geldiğini görmek şimdiye kadar şahit olduğum en garip olay. Tabii canlandırması da bir o kadar garipti. Yani böyle bir şeyle bağ kurup onu canlandırmanın hiç bir yolu yok, sanırım bu yüzden sürekli dehşet içindeydim. Kristen ve benim kızımızı oynayan Mackenzie şansımıza inanılmaz biri çıktı. Film daha önce gördüklerinizden çok farklı olacak."

Yönetmen Bill Condon'ın o ve Kristen'la yaptığı işbirliği ve hikayenin garipliği konusunda hemfikir oluşları hakkında:

"Daha önce yitik fikrilerini bizimle paylaşan ya da gerçekleştirmek istemediği fikirleri söyleyen bir yönetmenle çalışmamıştım. Bill Condon öyle bir yöntem izledi ki Kristen ve ben sanki yaratıcı ekibin bir parçasıymışız gibi hissettik."


Her şey bir yana bırakıp Edward ve Bella'nın yaşadığı garip, çalkantılı aşk hikayesini dünyaya sundukları için mutlu olduğunu belirtiyor:

"İlişkilerinin izlediği rotayı seviyorum. Her şey tepetaklak giderken birden öyle bir şey yaşanıyor ki onlar birbirlerine delice aşık görünüyor ve her şey yoluna giriyor. Fakat yine bir an da sanki halı ayaklarının altından çekiliyor. Genelde böyle olmaz. Ama onlar asla mutlu olamıyorlar, yani normal şekillerde"

Kanada'da yaptıkları Alacakaranlık çekimleri hakkında:

"Squamish (Kanada, Vancouver dışında bir yer) çekim yapmak için inanılmaz bir yer. Şimdiye kadar çekim yaptığım en iyi yerlerden biri, çünkü etrafta kimse olmuyor! Yani istediğiniz her şeyi yapmakta özgür oluyorsunuz. Ve Toronto da en sevdiğim şehirlerden biri. Orada çok eğlenceli anlar yaşadım, insanlar orada sizi rahat bırakıyorlar. Kanadalıları en takdir ettiğim özelliği de bu."

ÇEVİRİ: elwiens

Taramalar
 

Dergiyi PDF olarak buradan  indirebilirsiniz. | RPLife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder