30 Ekim 2012 Salı

Notas Para Ti Röportajı (Ekim 2012)

Edward'ın en çok neyini seviyorsun?

Tutkulu ve dürüst oluşunu. Bella'nın onun herşeyi oluşunu da sevmek isterdim fakat ben hiç onun kadar şiddetli bir şekilde aşık olmadım.

Peki, onun hakkında sevmediğim bir şey?

Düşünmeden hareket edişi ama kalkıp burada ben asla öyle öyle biri değilim diyemem tabii. Vampir olmayı özleyeceğim sanırım çünkü Edward'la aramda bir bağ kurmuştum, her ne kadar insanlar bana inanmasa da ben o karakteri seviyorum.

Çekimler boyunca en iyi anlaştın kişi kim oldu? Ve en çok kiminle aranda bir kimya oluştuğunu düşündün?

Hepimiz birbirimizle çok iyi anlaşıyorduk, kimse kimseden kendini kaçırmıyordu yani hep birlikte takılıyorduk. Kimsenin benden nefret ettiğini sanmıyorum.

Favori Alacakaranlık filmin?

Şafak Vakti - Bölüm 1'i çok sevdim, düğün muhteşemdi. Kristen'ı gelinlik içinde görmek hayal gibiydi.

***

Dergide yer alan Mackenzie Foy röportajından Robert'la ilgili kısım:

Rob, Kristen ve Taylor'la ilişkin nasıldı?

Hepsi muhteşem insanlar, neşeli ve eğlenceliler. Rob, tam bir baba gibi sette sürekli benimle ilgileniyordu. Taylor, beni sürekli güldürüyordu ve sette futbol oynuyorduk. Fakat en iyi zamanımı Kristen'la geçridim. Bir keresinde sette çekim için bizi bekleyen insanları unutup sohbete daldığımız için yönetmenimiz Bill Condon'la biraz problem yaşadık. Yani üçü de inanılmaz sevimli insanlar fakat biraz fazla küfürbazlar.


ÇEVİRİ: elwiens

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder