5 Haziran 2014 Perşembe

David Michôd ve Kast Direktörü Kirsty McGregor, Robert Hakkında Konuşuyor


Kast direktörü Kirsty McGregor, Robert'ın kasta seçilişi hakkında: "Projenin daha en başlarında [Robert'ın] menajerini aradım ve rol için seçmelere katılmak ister mi diye bir teklifte bulundum. Aklınızda bulunsun biz bir stüdyo filmi yapmıyorduk ve David şimdiye kadar sadece bir tane uzun metraj film çekmişti. Bu yüzden cevaplarının hayır olacağını bekliyordum, [Robert'ın] herhangi bir film için seçmelere katılacağını hiç düşünmüyordum! Fakat sadece filmi finanse etmek için oyuncu seçmek yerine yetenekli oyuncular seçme imkanımız vardı. Böylece rol için en mükemmel kişiyi bulabilecektik. Pek çok gözde oyuncunun yanı sıra fazla tanınmayan oyuncular da seçmelere katıldı, hepsi de müthiş performanslar ortaya koydu. Rob'u, filmde canlandıracağı role yakın bir karakterde daha önce hiç izlememiştik bu sebeple rol için teklifi doğrudan götürmedik. Güvenli seçimlerin dışında farklı bir rol arayışında olması harikaydı ve bunun için çok çaba sarf etti. Filmde öylesine büyüleyici ki... Daha önce kimsenin izlemediği bir şekilde savunmasız görünüyor, [performansı] içimi sızlattı. Bu projenin kast direktörü olduğum için acayip gururluyum. Babam övünmenin günah olduğunu söyler ama umurumda bile değil!"

Michôd da aynı şekilde, Robert'ın filmde rol almasından dolayı duyduğu heyecanı paylaşıyor: "Bir film yaratmaya çalışırken ticari anlamda önemli aktörleri göz ardı edemezsiniz," diyor yönetmen tereddüt dahi etmeden. "Fakat ben çok güzel ve şanslı bir konumdaydım çünkü ticari anlamda önemli olan aktörler aynı zamanda deneme çekimlerinde de çok beğendiğim isimlerdi, özellikle de bir tanesi. Onun la[Robert] bir yıl önce falan tanışmıştık, o zamanlar The Rover'ın bir filme dönüşeceğini ve bunun için çabalayacağımı bile bilmiyordum. [Robert] hakkında hiçbir şey bilmiyordum ve beklediğim gibi biri çıkmadı. Boylu poslu, garip, dağınık ve akıllıydı. Film yapım aşamasına geldiğinde onu bu rolde görmek istediğimden emindim."

Blogumuz adına çeviriyi yapan: elwiens
Kaynak linki belirtilmediği sürece blogumuzdan çeviri alınması kesinlikle yasaktır.
RPLife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder