8 Haziran 2014 Pazar

Le Figaro Röportajı (Haziran 2014)

Alacakaranlık sonrası dönemini sakince atlatan aktör Cannes'a iki filmiyle birlikte katıldı.

Maps To The Stars'daki rolü ve David Cronenberg hakkında: "Yardımcı roldeyim ama yine de hemen evet dedim, senaryoyu bile okumadan."

Maps To The Stars'daki karakterinin kendini aktör/yazar olarak tanımlayışı üzerine: "Bende ilk başlarda kendimi öyle tanımlardım ama artık öyle değilim," diyor şaka yollu.

7 yıl önce Los Angeles'a taşınan İngiliz oyuncu memleketi hakkında şunları söylüyor: "İlk taşındığımda Londra'yı özlüyordum ama arkadaşlarım da artık Londra'da değil ve Los Angeles güzel bir şehir, dinamik. Tabii aynı zamanda fazlasıyla garip. Gerçi bu durum takıldığın insanlara göre değişebilir..."

Paparazzilerden uzakta, ıssız mekanlarda yapılan The Rover çekimleri hakkında: "Doğada huzur içinde işemek hoşuma gitti," 

Modellik geçmişine sahip oyuncu The Rover'da, gençlik ikonu imajında sıyrılıp bambaşka bir rolle karşımıza çıkıyor: "İlk okuduğumda karakterimin zihinsel özürü olup olmadığını merak etmiştim. David Michôd bana bunu bilmediğini söyledi. Filmde çok fazla doğaçlama yaptım ama sanırım hepsi montajda kesilmiş!"

Blogumuz adına çeviriyi yapan: elwiens
Kaynak linki belirtilmediği sürece blogumuzdan çeviri alınması kesinlikle yasaktır.
Kaynak | PattinsonAW

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder