7 Haziran 2014 Cumartesi

New Avustralya Röportajı (Haziran 2014)

Aksiyon filmlerini tercih etmeyişi hakkında: "Bu sadece fiziksellikle alakalı değil. O filmlerdeki başrol karakterlerin hepsine kendine güvenen kişiler ve ben hiç öyle değilim. Kendime güven duyuyormuş gibi rol yapmam çok garip olurdu."
 
"Esprili ama nihayetinde birilerini öldüren bir kahraman mı? Ben oynasam tam bir psiko gibi görünürdü."

The Rover'da pek hoş olmayan bir ittifak kurduğu Eric karakterine hayat veren rol arkadaşı Guy Pearce ile kendilerine gelen teklifleri karşılaştırdıklarından söz ediyor.

"İkimizde [Guy ve ben] normal başrol karakterler için göz önünde bulundurulmuyoruz -gerçi Alacakaranlık'tan sonra bir süre bu tür teklifler aldım. Bu tarz roller önerildi evet ama ben daha farklı projelere yöneldim."

The Rover çekimleri için bir ay boyunca Güney Avustralya'da zaman geçiren Pattinson şimdiye kadar önerilen klasik erkek rolleri arasında en beğendiğinin Werner Herzog'un Queen of the Desert'inde canlandırdığı T. E. Lawrence karakteri olduğunu belirtiyor.

"Filmde Arabistanlı Lawrence'ı canlandırıyorum! Yeri doldurulamaz bir karakter," diyor. "Sanırım şimdiye kadar ki en zorlayıcı rolümdü. Hatta en korkutucusu bile diyebilirim, üstelik sadece birkaç sahnede yer aldım."

28 yaşındaki aktör Queen of the Desert'te beraber rol aldığı Nichole Kidman'ı beklediğinden çok farklı bulduğunu açıklıyor.

"Bunun sebebi belki de onu dokunulmaz bir varlık gibi görüşümdür. Fas'ta toplamda 10 gün falan kaldım, kendisi inanılmaz komik, normal biri - çoğu zaman çocuklarıyla vakit geçiriyordu. Kendisiyle çalışmak çok rahattı, ondan gerçekten hoşlandım."

Avustralya'ya uçmadan önce bir spor salonundan çıkarken görüntülenen Pattinson görünen o ki formunu koruyor.

"İnsanlar 20'lerinin sonuna yaklaştığında yağlanmaya başlıyor. Çılgınca ama ne yediğinize bile dikkat etmeniz gerekiyor. Çok sinir bozucu. Bu sorunların hep daha geç başlayacağını düşünmüştüm."

Blogumuz adına çeviriyi yapan: elwiens
Kaynak linki belirtilmediği sürece blogumuzdan çeviri alınması kesinlikle yasaktır.
RPLife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder