6 Haziran 2014 Cuma

VSD Dergisi Röportajı (Mayıs 2014)

Çalışkan Bir Çırak

Cannes'da tekrar bulunmak hakkında "Sevmeye başladım," diyor. Dışarıda, La Croisette üzerinde şiddetli rüzgar kendini gösteriyor. Fakat bu defa bunun sorumlusu Rober Patttinson değil. Rüzgar öylesine şiddetli ki Palais des Festivals'in terasındaki çadırlar sökülmek üzere. Fakat aktör, önceki akşam The Rover'ın gösteriminde merdivenleri çıkarken küçük çaplı bir kasırgaya neden oldu. 2012'de Cosmopolis'le katıldığından bu yana Pattinson, Cannes'da kendini evinde gibi hissediyor. "[Cosmopolis]e gelen tepkileri gördüğümde doğru yerde olduğumu anlamıştım. Twilight'ın yakışıklısı olmaktan çıkıp gerçek bir aktör olarak tanınmaya başladım."

(...)Yakında Pattinson'ı çılgın bir yönetmenin, Werner Herzog'un yeni projesinde göreceğiz. "Alacakaranlık dönemini asla inkar edemem. Ama ben sinemayı seviyorum. Film kültürümü geliştirmek adına son dönemde tonlarca DVD aldım. Herzog'un yanında bir hayran gibi davranmadan edemedim. Sanırım öğrenmem gereken daha çok var."

Blogumuz adına çeviriyi yapan: elwiens
Kaynak linki belirtilmediği sürece blogumuzdan çeviri alınması kesinlikle yasaktır.
Le Rpattz Club | Fransızca tarama için: RPLife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder