24 Mayıs 2014 Cumartesi

ET Kanada Video Röportajı + Çeviri


Hayatta sadece birkaç şey bir film rolü için seçmelere katılmak kadar sinir bozucu olabilir. Bu, dünyanın en başarılı ve popüler oyuncularından biri olan Robert Pattinson için bile geçerli; bir rol için seçmelere gitmek neredeyse dayanılmaz derecede stresli olmalı. Örneğin The Rover'da başrolü kapmak için Pattinson, yönetmen David Michod'un (Animal Kingdom) karşısında deneme çekimleri yaptı ve kendi tahminince bu seçmeler iyi geçmedi.

"Seçmelerde çok kötüydüm ve rolü alamayacağımdan çok korkmuştum," diyor Pattinson ET Canada'ya. "O rol için gerçekten ama gerçekten savaştım."

Pattinson -karşısına kusursuz senaryo çıkan bir aktör- bu özel rol için neden bu kadar çok mücadele etti? Reynolds (saf, basit karakterli bir avare) es geçilemeyecek kadar iyi bir roldü diye açıklıyor.

"Gerçekten sınırları olmayan bir karakter," diyor. "Onun nereli olduğu, arzularının veya ruhsal durumunun ne olduğu özel olarak belirtilmemişti ve onu canlandırırken çok rahat hissettim, çünkü genel olarak istediğimi yapabilme özgürlüğüne sahiptim."

Pattinson seçmelerdekinin aksine, çekimler sırasında karakteri canlandırırken gayet rahattı. - Twilight'ın yıldızı, bu deneyimin kendisi için bir ilk olduğunu söylüyor. "Bir anlığına da olsa ne yaptığımı biliyor gibi hissettim çünkü oyunculuğumu gösterebileceğim bir ortama düşmüştüm ve böyle bir şeyi daha önce hiç hissetmedim," diyor.

Blogumuz adına çeviriyi yapan: elwiens
Kaynak linki belirtilmediği sürece blogumuzdan çeviri alınması kesinlikle yasaktır.
Kaynak | RPLife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder