10 Mayıs 2014 Cumartesi

Robert, Harmony Korine'in Yeni Projesinde Yer Alacak


Geçtiğimiz yıl 'Spring Breakers' ile adından sıkça söz ettiren yönetmen Harmony Korine, sır gibi sakladığı yeni projesinde Robert Pattinson ile beraber çalışmaya hazırlanıyor. Robert, Premiere Dergisi'ne verdiği röportajda bu konu hakkında konuştu:
-Son röportajımız esnasında bize hayalindeki şeylerden birinin de James Grey'le birlikte çalışmak olduğunu söylemiştin, ki yakında bu da gerçekleşecek (Pattinson çok yakında Benedict Cumberbatch ile birlikte "The Lost City of Z" filminde rol alacak). 

Robert: Çekim tarihini Ocak ayına ertelediler, yine. Ve ben artık beklemekten yoruldum. Filmi Kolombiya'da çekeceğiz, çok çılgın olacak. Bu arada Harmony Korine ile bir şeyler çekebiliriz, ki onunla da 17 yaşından beridir çalışma hayali kuruyordum tıpkı James Grey gibi. Sürekli [Harmony Korine'e] filmin neyle ilgili olduğunu soruyorum ama bana söylemek istemiyor. 

Blogumuz adına çeviriyi yapan: elwiens
Kaynak linki belirtilmediği sürece blogumuzdan haber/çeviri alınması kesinlikle yasaktır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder