27 Mayıs 2014 Salı

Le Parisien Röportajı (Mayıs 2014)

Seni Avustralya'lı yönetmen David Michod'un şiddet dolu yol hikayesi The Rover'da görmeyi beklemiyorduk.

Ben de öyle. Alacakaranlık'ı bitirdiğimden beri şansım yaver gitti. O zamandan bu yana elime geçen The Rover gibi ilginç senaryoların sayısını tahmin bile edemezsin. David Michôd'un son filmi Animal Kingdom'ı çok beğenmiştim. Çölün ortasında ağır yaralı bir şekilde terkedilen ve sonra Guy Pearce'in canlandırdığı içine kapanık bir çiftçiyle tanışan Amerikalı genç adam Rey rolü teklif edildiğinde, bu maceraya paldır küldür giriştim.

Avustralya taşralarında çekim yapmak zor muydu?

Tam tersine, harikaydı! Uygarlıktan uzak, o vahşi ve güzel yerlerde tam 7 hafta geçirdik. Adelaide'den 9 saat uzaklıkta. Sadece biz vardık, telefonsuz, televizyonsuz... Ve paparazziler de yoktu! Tıpkı çölün derinliklerinde başka bir hayat gibiydi. Bu insanlık dışı hava kendini film boyunca hissettirdi, Mad Max'teki gibi dünyanın sonu hissi.

Ayrıca Maps to the Stars için de Cannes'dasın...

Eğer Cronenberg tüm filmlerinde oynamamı isteseydi, kabul ederdim. İki yıl Cosmopolis'te adeta bir limuzin içinde yaşayan karakterimden sonra bana Hollywood'da limuzin şoförlüğü yapan bir roldeyim. Bir yan rol ama muhteşem Jullian Moore'un yanında müthiş önemli biri oluyor.

Senin yeteneğindeki bir aktör için, Hollywood ne ifade ediyor?

Değersizliğin volta attığı bir yer. Egonun ve kıskançlığın her tarafta kol gezdiği, para odaklı azılı bir dünya. İnsanların ünlü olmak için her şeyi yapabilecekleri bir yer. Orada yaşamak gerçekten ama gerçekten zor. Özellikle, eğer sizi o şeylerden uzak tutacak bir çevreniz ve gerçek arkadaşlarınız yoksa. Bense... ben iyiyim. Hayatımı ve ünümü aynı anda sürdürmeyi öğrendim. Muhtemelen tehlikelerini ve tuzaklarını bildiğim içindir...

Alacakaranlık da tamamen ve kesin olarak bitmiş durumda...

Evet, tamamen ve kesin bir şekilde bitti! Artık vampirleri canlandırmak için fazlasıyla yaşlıyım. Birlikte çalışmayı gerçekten çok istediğim yönetmenler var.

Mesela hangileri?

The Childhood of Leader'da yönetmenlik yapacak olan Brady Corbet ya da Harmony Korine. Ve de Fransız yönetmeni Olivier Assayas bu sonbaharda bir mafya filmi çekeceğiz. Ve ayrıca bir gün Quentin Tarantino ile çalışmayı da umuyorum...

Blogumuz adına çeviriyi yapan: Nur Güven
Kaynak linki belirtilmediği sürece blogumuzdan çeviri alınması kesinlikle yasaktır.
Kaynak | RPLife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder