27 Mayıs 2014 Salı

Guy Pearce The Daily Beast'e Verdiği Röportajda Robert ve 'The Rover' Hakkında Konuştu


Robert Pattinson'la hikayedeki tedirgin başlayan ilişkiniz çok hızlı bir şekilde ilerliyor.

Guy Perace: Evet, [Robert] sevecen biri ve filmde ortaya koyduğu performans karşısında çok etkilendim. Karakterinin masumiyeti de beni çok duygulandırdı. Sanki küçük bir çocuk ya da savunmasız bir hayvan gibi kollanmaya ihtiyaç duyuyor. Dayanamayıp empati kuruyorsunuz. Böylece ben, yani Eric onunla konuşmaya başladığım birkaç dakika içerisinde üzerinde hakimiyet kurabileceğimi anlıyorum. Onun benim için hiçbir değeri olmadığını vurguluyorum. Benim için önemli birine dönüştüğünü görmezden gelmeye çalışıyorum ve abisinin peşine düşerken onu da yanımda sürüklüyorum. Benim için hiçbir anlam ifade etmediğini bilmesini istiyorum. Bu, onun aramızda bir duygusal bağ oluştuğunu düşünmesine karşın benim "kesinlikle olmaz" demem gibi bir durum yani.

Blogumuz adına çeviriyi yapan: elwiens
Kaynak linki belirtilmediği sürece blogumuzdan çeviri alınması kesinlikle yasaktır. 
Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder